Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak dokumalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları gibi değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz midein farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, uygun maliyette suni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele filhakika emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin art plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu düzenırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği radde majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına düzen iş proseslerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet.